Sunday, April 5, 2009

exam...

Gosok gigi, masuk bilik nak tido...rasanya dah pukul 11 lebih, tp masa nak tutup laptop tgk jam baru pukul 9 lebih...apa dah jadi?
Jam mana yang telah ditengok sampai kepala dah set pukul 11 lebih?...tgk handphone sama waktunya dgn laptop...check jam tangan, sama juga...pastue?
Apa maknanya tue?..tak pernah2 salah body programming macam nie..

Hurm, kalo ini exam disease, kritikal nie..(ye ke?)
Esok malam exam taxation law, kul 8 malam sampai 10 malam~

Tiba2 rindu pada zaman dulu-dulu, zaman exam waktu pelik2

dapat sms good luck pukul 5.30 pagi sbb exam start pukul 7 pagi (...rindu wish seperti itu...). Pukul 6.30 pg dah kne masuk great hall intec...tapi akan selalu ingat the seems to be small things other people do for you, kesannya besar...cheering up the mood, feeling better in coping with the exam disease. Tapi jika tidak benar-benar care and concern memang akan lupa pun nak wish. Teringat lagi~

Ok2... Thuaibah, cukup2 tulis blog, skg ada dua pilihan:
-sambung baca Capital Gain Tax Computation
atau
-tido
memandangkan body dah salah programming..ia akan diteruskan walaupun salah, skg boleh tutup laptop dan TIDO. Dah tak larat nak baca buku dari lepas subuh sampai kepala pun setting jam sndr..(huhu..pukul 9 lebih)

and for tommorrow, be happy...^_^, and sedikit ubat...~


Hai manusia, sesungguhnya telah datang kepadamu pelajaran dari Tuhanmu dan penyembuh bagi penyakit-penyakit (yang berada) dalam dada dan petunjuk serta rahmat bagi orang-orang yang beriman.

Katakanlah: "Dengan kurnia Allah dan rahmat-Nya, hendaklah dengan itu mereka bergembira. Kurnia Allah dan rahmat-Nya itu adalah lebih baik dari apa yang mereka kumpulkan."
(Yunus 10:57-58)

No comments: