Friday, August 26, 2011

Kenduri Kesyukuran

Alhamdulillah, praise be to Him...

Saya dengan segala hormatnya ingin menjemput
semua rakan, guru dan sesiapa sahaja yang mengenali saya ke rumah saya pada sebelah petang 4 Syawal / 2 September nanti sempena kenduri kesyukuran perkahwinan saya.

Semoga peluang kami untuk memulakan kehidupan yang baru pada hari baik bulan baik ini akan menjadi permulaan yang baik untuk sebuah perkahwinan yang penuh barakah.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sekitar Majlis Pertunangan


Hantaran Dari Pihak Lelaki

Tepak Sireh

Sebahagian daripada 60 orang rombongan pihak lelaki

Saya memohon doa dari semua untuk mendoakan agar perjalanan baru kehidupan saya berjalan dengan penuh sakinah, mawaddah dan rahmah.



No comments: