Thursday, February 19, 2009

boleh jadi cantik rupanya...

Salam w.b.t..

Sewaktu blog hopping, saya menemui satu article sy kt sebuah blog nie...tp sy kurang perasan pada mulanya ia adalah article sy kerana pemilik blog tersebut telah mengedit warna tulisan dan memasukkan wallpaper yang menarik, menjadikan article lama saya itu hampir saya tidak kenali tulisan saya, nasib baik pemiliknya membuat link to my blog...

Tulisan asal sy itu tidak mempunyai sebarang unsur hiasan, tetapi yg saya tahu ialah saya menulisnya di canberra tahun lepas merungkapkan rasa hati sendiri, sepenuh hati..

thanks to:
http://fakhrulezam89.blogspot.com/2009/01/mencari-teman-ke-syurga.html

alhamdulillah, terasa tulisan itu lebih berkesan buat diri saya apabila membaca yang telah diedit olehnya, berbanding yg asal lebih kepada saya yg sebenar, yang tidak tahu menghias.

yg original:
http://wardatul-izzah.blogspot.com/2008/11/mencari-teman-ke-syurga.html


Moga Allah berikan kita kekuatan untuk bermujahadah pada setiap ketika dan saat mengejar syurgaNya.

No comments: